Saturday, December 13, 2008

Must nagu öö

Novembrikuu tööks tegin tütrele tuunika. Alguse sai asi Seppäläs, kus nägime lahedat pikka palmikutega tuunikat, mõnusalt lopsaka kraega, aga... "loomulikult" 100% akrüüli. Mina muidugi lasin jälle lendu oma kurikuulsa lause: "Sellise saab ise ka teha!", mille peale tütar muidugi naeris sarkastiliselt: "Teame, teame!" No ja sellise suhtumise peale ma muidugi pidin selle tuunika ka valmis tegema, onju. Ja pean kohe ka mainima, et üle pikapika aja kudum, milles ma silmagi harutama ei pidanud! Uskumatu, ma harutan tavaliselt isegi sokke kududes. Ju siis on hea auraga töö, ikkagi armastusega oma kallikesele tehtud ju. Loodetavasti on seda ka kandes tunda


(Klikitavad pildid)

Muster: Oma: ülalt alla raglaan, lihtsate palmikute ja suure kraega
Lõng: Drops Alpaca 100% alpaka 50g=180m, kulus 6 tokki; Hjertegarni Alpaca Silk 60% alpaka, 30% meriino, 10% siid 50g=167m, 1 tokk.
Vardad: nr 2
Märkused: Esiteks jäi 6 tokist puudu, seepärast ka see 1 lisatokk teistsugust lõnga, millest siis sai kootud krae nii, et rida ühe, rida teise lõngaga ja vahet ei ole märgata.
Teiseks ei saanud krae päris selline lopsakas nagu oleks tahtnud. Tagantjärele tarkusena: lopsakama krae tarvis tuleb lihtsalt suurem kaelaava jätta.
Kolmandaks lugesin ma siis, kui pool tuunikat oli juba valmis, et alpakal puudub täiesti elastsus, seega ei sobi see eriti hästi soonikute ja palmikute jaoks. Millest koosneb minu tuunika? Vaheldumisi soonik ja palmikud... Seepärast lõpetasin igaks juhuks nii varrukaotsad kui allserva nõela ja 100% meriinolõngaga Ciao Trunte, et ehk hoiab natukenegi välja venimast.



No comments: