Sunday, May 18, 2008

Siidisallimängud

Täna oli jälle "see päev" kuust Mil said kokku harjukatest isetegijad. Täna oli väga mõnus mänguline teema, siidisallide värvimine kõrtega. Ei hakkagi pikka juttu kirjutama, las pildid räägivad enda eest.
Minu šifoonsall enne ning pärast välguga ja välguta (tegelik värv on kuskil nende kahe vahepealne). Tuli üsna selline nagu mul mõttes oli, kuigi vahepeal kahtlesin juba tulemuses:


Teiste tööd ja tegemised:


Ja meil olid tublid lapsed ka salle tegemas. Pildi tegemise ajaks olid väiksemad juba laua tagant jooksu pistnud, aga tööd on siin näha:


Kui ma alguses arvasin, et ah teen endale selle ühe peasalli valmis, siis nüüd pean paraku tõdema, et no niiiiii mõnus tegevus, et ma tahan kindlasti veel mässata. Mulle kohe meeldib selline tegevus, kus võid kätel käia lasta, teadmata, mis välja tuleb, samas väga untsu ei saa nagu kindlasti minna. Esimene kogemus andis natuke juba mõtteid ka, mida teisiti või paremini teha. Nii et jah, sugulased ja tuttavad, oodake suviseid salle kingiks!
****************'

Üks väike kingitus sai ka tehtud ja täna üle antud. Mari Marikesel oli ju sünnipäev hiljuti. Sünnipäevalapse tungival soovil sai sokid kootud. Kuidas ma küll need värvispektri värvid nii valesti sättisin, mai oleks pidanud ju sinine kuu olema, ma oleks jälle 2in1 tehtud saanud Aga ok, sinised sokid:



Muster: Baudelaire sokid Knittyst
Lõng: G-B Wolle Jil 100% vill 50g=125m; 100g.
Vardad: nr.2,5mm bambus
Märkmed: varrastel kokku 48 silma. Kuna lõng oli jämedam, siis sai kootud ainult mustri pitsosa ilma küljepalmikuteta. Kanna tegin ka ilma kiiluta, tavalise lühendatud ridadega. Ülaserva lõpetasin tubular bind off meetodil.

No comments: