Monday, May 12, 2008

Emadepäevaeri

Seljataga on ilus päikseline nädalavahetus emadepäevaga. Sipsik üllatas mind isetehtud lahja õuna-kohupiimakoogiga:



Väga maitsev oli ja et see oli tõesti kuni esimese ampsuni suur saladus, siis mõtlesin hiljem mõnuledes, et peaks olema ka ütlemine, et suured lapsed, suured rõõmud. Pärast vedas ta mind veel Raekoja platsile kontserdile ka, nii et Kingi emale üks tore päev sai seekord minu jaoks täiesti konkreetse ja otsese tähenduse. Väike poiss ei hoidnud ka eile ilusaid sõnu tagasi, nii otse pole mulle vist ükski laps enne öeldnud, et ma neile armas olen. Isa pidi talle ka väga armas olema No ja neist pisikestest asjadest tulenevalt oligi mul eile minu senine ilusaim ja mõnusaim emadepäev. Aitäh kallitele!

Oma emale jõudsin alles eile hilisõhtul külla, kuigi elab ta mul lausa kõrvalmajas. Pärast nii toredat päeva oli väga mõnus ema juures istuda ning kohvi ja koogi taga rääkida. Ema sai minult kingiks kaks pitsidega köögirätikut, mis tema rohekassinisesse kööki hubasust looma peaksid. Oli ju ema see, kes mind käsitöö juurde tõi ja kuna ta ise enam käsitööd ei tee, siis olen vähehaaval püüdnud oma näputööga tema kodu kaunistada. Tasuks selle eest, et tema kunagi meie lapsepõlve kodusse selle õige kodutunde lõi. Tundub, et meeldisid



Siit näeb klikkides pitse lähemalt ka, nendest teine on Erna Aljasmetsa raamatust Heegeldatud äärepitsid ning selline oli meil kunagi kodus rättidel kasutusel ka:



*************
Kuigi palgatööd on praegu palju, siis aprilli roheline ootab vaid kaunistamist, teine roheline kudum on pooleli, aga sellele rõhku ei panegi, teen muude tegemiste kõrvalt ning maikuu roosa saab ka juba täna varrastele (kui mustri paljude hulgast välja valida suudan). Tegudele!

No comments: