Sunday, March 30, 2008

Södera põlvikud

Valmis said ühed pitspõlvikud tellimisel ühele isetegijaist sünnipäevaks. Kududa oli mõnus, kuidagi kiirelt läks see muster vaatamata peenele niidile ja varrastele. Jalga ei hakanud võõraid põlvikuid pildistamiseks tirima, samuti ei armasta ma sokke venitada/aurutada (mu meelest istuvad nad ilma paremini jalga, võttes täpselt kandja jala kuju, mitte ette antud venituse mõõtmed), nii et pildilt pole nende tegelik olemus kuigi hästi tabatav. Loodetavasti jääb aga saaja rahule, kes parasjagu kuskil soojal maal peesitab, mispärast need siin ka julgelt ära võin näidata.



Muster: Södera põlvikud soomlase Vilma blogist; Leili33 tehtud eestikeelse tõlke leiab teemast Koome koos: pitspõlvikud
Lõng: Schoeller Stahli Fortissima Socka 75% vill, 25% polüamiidi 50g = 210m; kulus õige pisut üle 2 toki
Vardad: nr 2.00mm
Märkused: 60 silma oli liiga palju, seepärast vähendasin mustrit nii, et igal vardal oli 14 silma. Kuna optiliselt ei jäänud mul pitsmustri vahel jooksev keerdsilmadest joon täpselt vasakpidise koe keskele, siis pärast pisikest kõhklust tegin ma enne seda silma vaid ühe vasakpidise ja pärast seda kaks vasakpidist silma - nii jooksis joon keskel. Lõppeks on oluline ju väljanägemine, mitte silmade arv, onju

See on väga ilus pitspõlviku muster, mispeale ma võtsin vastu otsuse, et harutan oma juba valmisoleva ühe põlviku üles, aga uusi ei teegi, sest minu jalad pole ikka villase põlviku jaoks loodud ja kanda ma neid ka kuskil ei oska. Sain vähemalt ühed valmis kududa ja süda rahus.

Õige pisut olen helmeid ka traadile ajanud: üks moblaripats ja üks võtmehoidja. Ma olen ikka masendavalt maas oma arengus sel alal, teised tegid selliseid 2 aastat tagasi Aga noh, ma olengi pikkade juhtmetega ja mulle meeldib.



Ja märtsilillast väike vihje, kuigi nüüdseks on seda ikka oma 40% juba valmis:
Kähku-kähku lõpuni kuduma, sest aprill tuleb minu lemmikvärvi kuu, jehhuu - elagu roheline!

No comments: