Wednesday, October 15, 2008

Pitsiline lint

Mina muudkui koon. Igasuguseid asju. Aga valmis näivad saavat ainult sokid ja pitssallid Nojah, ehk seepärast, et nende puhul on võimalus, et midagi metsa läheb, kõige väiksem, seega tuleb harutamist harva ette.
Kuidagi on läinud nii, et mul on praegu erinevaid üleriideid rohkem kui kunagi varem. Kas äkki seepärast, et oleks põhjust võimalikult palju erinevaid aksessuaare kududa? Igatahes, kui eelmise postituse pruun pitsrätt sai kootud mantli juurde, siis uue jaki juurde kudusin lilla pitssalli. Uskumatu! Värv on uskumatu. Veel mõni aeg tagasi kitrjutasin ma igasuguste vahetuste ankeetidesse, et täiesti välistatud on roosa ja lilla värv. Ja nüüd olen ma selle sügise ühest moevärvist nii pöördes, kui pöördes pole ma iial ühestki moeröögatusest olnud. Tõsi, päris igasugune lilla mind ei veetle. Pigem sellised tumedamad toonid. Värv on õigem esimesel pildil.





Muster: Lace Ribbon Scarf Knitty'st
Lõng: Rowan 4ply soft 100% meriino 50g=175m toon 390 Victoria; kulus 150g. Ostetud Veimevakast.
Vardad: 2,5mm
Suurus: ca 30x185cm
Märkmed: Kudusin ühe mustrikorra laiema, kui õpetus ette näeb. Tundub, et see muster kipub pikkusesse venima. Venituses oli salli laius 37cm, peale esimest kandmist juba kõigest 27cm.
Lõnga kohta ka paar sõna. Värv võitis mu südame kohe, kui nägin. Lõng ise tundus kuidagi teistmoodi, kui seni katsutud meriinod. Ei olnud ta nii pehme, vaid kuidagi... konkreetne. Pisut isegi karm minu jaoks. Pigem meenutas puuvillast kui villast. Kududes tundus lausa ebameeldiv, harjumatu. Bambusvardal ei libisenud sugugi, võistin kasutusse metallvardad. No pikapeale harjusin, siis enam ebameeldiv polnud. Õnneks tegi pesu järjekordselt imet, sall on palju pehmem. Võib-olla on see kuidagi seotud sellega, et lõng andis pesus korralikult värvi (isegi leiges vees). Võib-olla too liigne värv selline imelik käe all tunduski. Igatahes nüüd see lõng mulle jälle meeldib. Sobib hästi, kui on isu kududa midagi sooja, aga mis nii "villane" ei paistaks.

Nii nagu mul iga asja saamisega on oma suhe ja lugu, nii selle mustriga ka. Nimelt kui see muster saadavale tuli, ei tekitanud see minus kohe mitte mingeid emotsioone. Ei positiivseid, ei negatiivseid. Ja aina imestasin, et millest küll selline populaarsus, ei midagi erilist ju. Kuni oma valmis salli presenteeris Lola69. Korraga oli see muster nii võluv ja sest saati ma aina neid ilusaid ribboneid nägingi. Nüüd on minul ka oma!

No comments: