Thursday, February 19, 2009

Esimene pääsuke

Vastu tulles rahva arvukatele soovidele minu blogist midagi ka sel aastal lugeda-vaadata, otsustasin blogimisega esialgu jätkata. Kuigi mul on ammu hinges väike segadus, et milleks ma üldse blogin ning kas ja kuidas seda jätkama peaks. Et aga olen liialt mugav, et mitte otse välja öelda - laisk, siis ei ole lihtsalt viitsinud midagi muuta. Välja arvatud see, et lihtsalt polegi bloginud. Eks natuke oli süüdi ka see, et fotokas andis vahepeal otsad.

Aga nüüd siis saagu siia üles selle aasta esimene valminud kudum.



Muster: soomlanna Villapeikko Baby Cables and Big Ones Too, Ravelry's
Lõng: Hjertegarn Palino toon 9515, 100% meriino 50g=140m. Kulus pea 9 tokki, aga kaal on 405g...
Vardad: nr 3.0
Märkmed: kui Villapeikko oma kampsuni Ravelrys üles pani, siis ma aina käsin ja vaatasin ja õhkasin, et vot see on täpselt "minu". Ma olin isegi nii nahhaal, et julgesin ta blogis küsida, kas juhend ka kunagi tuleb. Õnneks ei olnud ma ainus ja juhend tuli. Lõngale sattusin ka pooljuhuslikult peale Epu poekeses, see lillakassinine toon lihtsalt võlus hetkega.
Tegemist on ülalt alla raglaaniga, nö ilma nõela pistmata. Juhend oli väga selge, lihtne, kududa oli puhas rõõm. Varrukad tuleb teha pikemad, nagu Ravelryst teiste kogemusi ka lugesin. Kehaosa ja varrukakahandused tegin vastavalt oma figuurile.
Lõngast olen ka vähemalt esialgu vaimustuses. Mul oli nende meriinolõngade suhtes väike eelarvamus, olen ma ju ikka harjunud kampsunilõngaks vana head maavillast pidama. Aga vastupidi, see on väga mõnus pehme lõng, hoiab hästi vormi (võiks lausa öelda, et tõmbab nagu kumm ümber keha - mul oli plaan teha veits vabam kampsun, aga sain jällegi ühe liibuva kudumi), ihu peal on nii mõnus, nagu polekski tegemist kampsuniga. Samas on soe! Kohe kindlasti kasutan ma seda lõnga tulevikus veelgi. Seniks on see mu lemmikkampsun.

No comments: